How to Work With Your Children

vrouwelijke coach in water geven groep kinderen zwemmen les in binnenzwembad - coaching stockfoto's en -beelden

Ik werk momenteel niet met kinderen in Amsterdam, maar voordat ik daarheen verhuisde, ontving ik verschillende e-mails met vragen over het werken met de kinderen in het jeugdprogramma voor geestelijke gezondheidszorg nadat aan de criteria in het hersenschuddingproject was voldaan, een jongen met ernstige gedragsproblemen in het leven benaderde mij voor hulp met zijn problemen. Hij voelde zich veilig om met een professional samen te werken om zijn angsten waar te maken. Dat is de reden waarom ik nu hetzelfde bied voor de gestresste en depressieve adolescent, omdat ik vind dat iedereen in het dagelijks leven met kinderen zou moeten kunnen werken.

Ik heb geleerd dat veel van mijn eerdere klanten de beslissing hebben genomen om een ​​positief werk in het leven te vinden na een blessure in de eerste periode of na een carrière in voetbal, tennis of gymnastiek. Het was tijdens het apart werken met een cliënt die leed aan angst en depressie, na haar tennisongeval benaderde ze me over het coachen van haar tennisteam. Dit was haar eerste beslissing om iets persoonlijks en zinvols voor haar te maken.

Ik heb ook gewerkt met een elfjarig meisje, dat over twee maanden de finale van de baan- en veldkampioenschappen van haar school zal halen. Ze had in haar jeugd een slechte ervaring met pesten en haar negatief zelfconcept, was verlegen en introvert en had geen eigenwaarde. We werkten aan haar opleiding, het behouden van een positief zelfbeeld en haar liefde voor de sport. We zijn allebei van mening dat de significante andere van dit kind haar trainer/coach is, dus het vinden van een goede match was essentieel voor haar om haar zelfvertrouwen op te bouwen. Wij definiëren coaching als gericht op het helpen van de deelnemers om hun prestaties te maximaliseren. We ZOEKEN NAAR VERANDERINGEN, geen resultaten.

Elk jaar was ik lid van het organisatiecomité van de Nederlandse Koohan, een wetenschappelijk onderzoeks- en evaluatie-instituut met als doel de praktijk van mens-mens interactie uit te breiden door de toepassing van ergonomie, voeding, psychologie en mens-dier interactie in onderzoek, onderwijs en verzorging van dieren. We hebben deelgenomen aan een breed scala van gezamenlijke activiteiten met collega's van de universiteiten, ziekenhuizen en industrieën, evenals met beroepsverenigingen van de betrokken personen, die betrokken zijn bij het beroepsonderwijs of bij beroepen die een scherpere mentale scherpte vereisen, zoals lesgeven , verpleging, onderwijs en behandelaars. In de afgelopen vier tot vijf jaar hebben we een uniek inzicht gekregen in de geest van de professionele instructeur die werkt met jongeren en ook met professionele trainers.

We hebben deelgenomen aan enkele tientallen wetenschappelijke bijeenkomsten over onderwerpen als organisatiegedragstheorie, onderwijspsychologie, onderwijsbeleid, onderwijspsychologie, beroepsopleiding, prestatiepsychologie. Dit zijn wetenschappelijke zaken die vragen om oplossingen met menselijke gedragsexpertise, cognitieve strategieën en perceptiekaders die toepasbaar zijn op specifieke beroepen.

We hebben nuttige voorzieningen getroffen voor ouders met hun kinderen die bij sport betrokken zijn, zoals simulaties in de klas, het oplossen van problemen onder druk, training van leiderschapsvaardigheden voor school- en professionele teamspelers, en de ontwikkeling van de aandachtsspanne bij jongeren. Dit onderzoek heeft geleid tot een beter begrip van de theorieën achter onderwijsstrategieën die deze leerlingen ten goede komen. We hebben een uniek samenwerkingsverband gevormd genaamd The Learning Syndrome Theory Study Committee, bestaande uit INSERIA Psychotherapeutische Stichting Zuidoost (INSERI), een Nederlands onderzoeksinstituut dat mijn naam als voorzitter draagt, evenals vele beroepsverenigingen en onderwijsorganisaties. Ons doel is om functionele beoefenaars te faciliteren voor professionele teams en individuen die regelmatig deelnemen aan sport, entertainment en beweging.

Younger people who show signs of mild to moderate problem behaviors may benefit from exposure-conditioning or counter-conditioning through exposure to effective reinforcement methods using theoretical concepts, behavioral science, and measurements. Effective incentive training is used to motivate young people to follow directions, practice various skills required in sport and exercise, and learn ways to minimize anxiety and build confidence. Applied behavioral science may be used to modify youth sports coaching styles, and rapid improvement occurs as a result of the conceptual and clinical integration of findings from cognitive behavioral therapy, moodpositive psychology, sport psychology, advertising, and habituation research.

For example, the Cummings and Cantrell study showed that sports audience ratings expressed a stronger attitude than the information content of the clip; moreover, the affect of brand camouflage was significantly related to the professionally prepared clip's effectiveness. Ab Sense scientific research addressed the direct effects of an advertisement focusing on a sport star playing in a game,Race to the Rock(aundry Night). This advertisement displayed cool, calm, and professional play by the star — very much in line with the valuations of 'cooling down' a professional sports star and their match performance. Costly mistakes were the only ones that angered the audience.

Eerder onderzoek ondersteunt onze conclusies. Voetbalvideo's van de Chiefs quarterback Casillas in het WK leggen in plaats daarvan een abrupte stopzetting van een helm-naar-helm-effect vast.